p.s. I Love You

I may be funny to my friends but my family just thinks I'm strange.

Name:
Location: French Guiana

Sunday, January 08, 2006

Wat Da Bible Say Bout Important Stuffs?

I'll let you just enjoy this for a day or two before I explain...

Trus Jesus: Jesus say, "God wen get so plenny love an aloha fo da peopo inside da world, dat he wen send me, his one an ony Boy, so dat everybody dat trus me no get cut off from God, but get da kine life dat stay to da max foeva." (John 3:16)

I like everybody fo tell how good God our Fadda an his Boy, da Boss Jesus Christ, stay. God, his Fadda, he give us guys plenny chance. Wen Jesus Christ wen mahke, he wen come back alive again. So den, Christ wen make us live new kine life, jalike we wen born one mo time. Dass why we stay trus Christ, cuz we know fo shua he goin take care us bumbye. (Da Numba 1 Letta from Peter 1:3)

Da Fadda stay live fo real kine, an he wen send me hea. I stay live too, cuz he make me live fo real kine. Whoeva take me, same ting, dey goin live, cuz I goin make dem live fo real kine. (John 6:57)

But da angel guy say, “No scared. I come fo tell you guys Good Stuff From God dat goin make you guys an all da peopo stay good inside. Dis day inside King David's town, one boy wen born dat goin take you guys outa da bad kine stuff you stay doing. He da Christ Guy, da Spesho Guy God Wen Send. He da Boss." (Luke Tell Bout Jesus 2:10-11)

Copy Jesus: [Jesus say:] "I give you guys one new ting you gotta do: show love an aloha fo each odda. Jus like I get love an aloha fo you guys, dass how you guys gotta get love an aloha fo each odda. If all you guys get love an aloha fo each odda, den everybody goin know you my guys." (John 13:34-35)

God take care us guys: Jesus wen teach lidis: "So, pray lidis: God, you our Fadda. You stay inside da sky. We like all da peopo know fo shua how you stay, An dat you good an spesho inside, An we like dem give you plenny respeck. We like you come king ova hea now. We like everybody make jalike you like, Ova hea inside da world, Jalike da angel guys up inside da sky make jalike you like. Give us da food we need fo every day. Let us go, an hemo our shame Fo all da kine bad stuff we do to you, Jalike us guys let da odda guys go awready, An we no stay huhu wit dem Fo all da kine bad stuff dey do to us. No let us get chance fo do bad kine stuff, But take us outa dea, so da Bad Guy no can hurt us. Cuz you our king, You get da real power, An you stay awesome foeva. Dass it!" (Matthew 6:9-13)

1 Comments:

Blogger rod said...

yo got yosef copy o da Jesus Book!

January 9, 2006 at 2:45 PM  

Post a Comment

<< Home